piątek, 15 maja 2015

Coat waterfall

Ja chyba jednak urodziłam się nie w tym klimacie co powinnam. Jestem osobnikiem ciepłolubnym i słońcolubnym. Dzień zimny i deszczowy to dla mnie dzień stracony! Najchętniej zakopałabym się pod kocem, popijając kawę przed telewizorem. Jestem rozdrażniona i nerwowa. W przeciwieństwie do dni ciepłych i słonecznych. Wtedy mogłabym góry przenosić :) Mam milion planów i tysiące rzeczy do zrobienia. Dlaczego? Bo po prostu mam w tedy naładowane swoje akumulatorki i mój organizm chce działać. Sam wymusza na mnie ciągłe coś robienie- ale uwielbiam to! Nagle dzień staje się dla mnie dłuższy, a ja czuję się spełniona i szczęśliwa, że wykorzystałam go w 100 %.
Dzisiaj przedstawiam Wam look z płaszczem, który zakupiłam już jakiś czas temu. Dopiero teraz mam okazję Wam go pokazać. Zatem zostawiam Was ze zdjęciami bez zbędnego opisu. Lecę korzystać z tego pięknego dnia :)
Uwaga, uwaga nadaję komunikat!
Od jakiegoś czasu działam również na Snapchacie ;) Zachęcam do dodawania aby być ze mną na bieżąco. Moje konto to: fashion-white.
Enjoy :-*

Photo by HUŚ




















Coat: Italian boutique
Pants: Zara
Blouse: Vero Moda (sh)
Shoes: KIABI
Bag: H&M
Sunglasses: River Island

25 komentarzy:

  1. Super, bardzo mi się podobają buty! :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w nich zakochałam od pierwszego wejrzenia ;)

      Usuń
  2. To kochana mamy coś wspólnego, bo ja chyba tez pomyliłam klimaty:p Jak jest taka pogoda to ja nawet siły wstać z łóżka nie mam;/ Płaszczyk jest rewelacyjny - taki by mi się przydał w szafie:D świetnie się w nim prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to prawda! Najgorzej się wstaje w takie dni :( Dziękuje Ci bardzo :-*

      Usuń
  3. No to masz podobnie jak ja :) kocham słońce :)
    Piękna narzutka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko kochana, u mnie identycznie- dzień deszczowy i ponury mogłabym przespać cały jak niedźwiedź, nie wiem zupełnie co mam za sobą wtedy począć, snuję się po domu bez celu, zaziewając się na śmierć :P hhehe
    A dzisiaj jest pięknie, słonecznie ( w końcu gdy mamy wolne aaaaaa niemożliwe), to ciągle coś robię, energia mnie rozpiera :) :)

    To ten płaszczyk co myślałam, że mamy identyczne? hehe
    Kurczę a teraz tak mi się podobają takie limonkowe rzeczy, torebka jest bosssska! dawno ją kupowałaś? sama z chęcią bym sobie sprawiła takie cudo :D hiihhi chyba nie będziesz miała nic przeciwko, gdybym lekko odgapiła, tzn, zainspirowała się ;) hihihihi

    P.S. i jak tam, kliki nazbierane, wszystko już w porządku? :)

    miłego dzionka :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to właśnie ten płaszczyk :) Kochana inspiruj się! Jest mi wręcz bardzo miło, że ktoś się chce zainspirować ;) A torebkę kupowałam w tamtym roku w wakacje. Raczej już ich nie ma :(

      Usuń
    2. No właśnie, bo ja szybko poleciałam do H&M na drugi dzień, tym bardziej się ucieszyłam, bo dostałam na urodziny od dziewczyn z pracy kartę podarunkową właśnie do tego sklepu, ale tych torebek nie widziałam :( no cóż... poczekam, na wykorzystanie karty mam rok, więc na pewno coś fajnego jeszcze się pojawi :) hehe

      Usuń
  5. Z tej samej gliny jesteśmy ulepione :)! Lato przybywaj <3
    Stylizacja bardzo ładna :) jedna z moich ulubionych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha może jakieś modły odprawimy to lato szybciochem do nas zawita? ;) Dziękuję bardzo :-*

      Usuń
  6. świetnie wygladasz, bardzo mi się podobają butki :)

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2015/05/walktrendy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia świetny płaszczyk ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancka stylizacja, ale bez nadęcia, super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna stylizacja! Całość wygląda perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny płaszczyk i świetne dodatki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dokładnie tak samo! Dla mnie lato mogłoby trwać cały rok!
    Świetna stylizacja, a torebka jest wręcz idealna <3
    Pięknie!

    Buziaki http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ten zestaw ;) ja też się urodziłam w tym klimacie , co nie trzeba....

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie rozumiem Twoją fascynację słoneczkiem, bo mam to samo. Jak jest szaro to automatycznie mam zły humor, nic mi się nie chce, zero energii. ;/

    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tak mam kochana!!! Wszystkie powinnysmy przeniesc sie na południe Europy by grzac kosci w cudownym gorącym słońcu <3 achh rozmarzyłam się :) Piękna stylizacja, cudny płaszczyk i dodatki! Kolor butów - sliczny!!!

    Pozdrowienia
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń