piątek, 10 lipca 2015

Klapki Birkenstock- Must have 2015


Kto by pomyślał, że białe, ortopedyczne klapki wejdą na listę "must have" każdej fashionistki. A jednak! Modowy trend na Birkenstock trwa w najlepsze. Charakterystyczna dla tego wzoru jest gruba, wyprofilowana podeszwa. Dla niemieckiej marki, która stworzyła ten jakże "brzydki" model najważniejszym aspektem była wygoda, natomiast wygląd to sprawa drugorzędna.
Spojrzenie na tego typu buty zmieniło się kiedy pojawiły się one na wybiegach mody takich jak: Celine, Cloe czy Givenchy.
Jeszcze rok temu zarzekałam się, że nigdy ich nie ubiorę. Dziś odszczekuję to co powiedziałam! Zakochałam się w tym trendzie i właśnie czekam na paczkę z "pięknymi" klapkami :)
W sieciówkach znajdziemy tysiące kombinacji sławnych Birkenstock. Postanowiłam, że zrobię dla Was mały przegląd tych jakże wygodnych klapek.
A dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą z czym je nosić mam kilka modowych inspiracji.

 Birkenstock

Deezee

Deezee

 Bershka

Bershka

 Deezee

 Deezee

 H&M

Zara














 

18 komentarzy:

  1. Mnie się one nie podobają i choćby nie wiem jak były modne, to na pewno bym ich nie kupiła, chyba, że na basen albo plażę, ale na pewno nie na miasto :D
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo sobie wmawiałam rok temu ;)

      Usuń
  2. Nieważne, że są modne, mi się nie podobają i nie kupię. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem do nich przekonana :D!

    Pozdrawiam :* http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety nie lubię takich klapek... wydają mi się trochę szpitalne...

    OBSERWUJĘ!
    Zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cute backpack :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  6. To co kocham najbardziej- modne, ale przede wszystkim wygodne! Jestem zdecydowanie na tak :)
    Dodałaś świetne stylizację z tymi butami, podobają mi sie te połączenia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że super alternatywa? Nie dość, że modne to można kilometry przemierzać :)

      Usuń
  7. może kiedyś się do nich przekonam, ale na tę chwilę zdecydowanie nie potrafię xd
    http://vogueby-ok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie sobie pomyślałam,że jakbym kupiła sobie takie rok temu to by mnie każdy wyśmiał a w tym roku są modne ;p Ale i tak mi się nigdy nie podobały, chociaż pewnie są mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też w tamtym roku mi się nie podobały jednak przekonałam się do nich :) Niedawno kupiłam już pierwszą parę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Będą w Lidlu, muszę się na nie zaczaić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, ale wszystkie tak poprzebierane, że nie miałam szans wyboru :(
      I niby model nie podobający się... ;)

      Usuń
  11. ja do klapek nie mogę się przekonać, choć podobają mi się stylizacje z ich udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nooo tak to już jest, że najpierw się zarzekamy, że czegoś nigdy nie założymy, a później dumnie w tym paradujemy :P hahahaha
    ja tak miałam... zawsze powtarzałam, że nigdy nie założę leginsów, rurek i szpilek ze szpicem.. także wiesz :P hehehe tylko krowa nie zmienia zdania :P

    Aż nie mogę się doczekać Twojej stylówki z nimi w roli głównej :D

    Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dokładnie tak jest! Niby na początku be i ohyda, a po dłuższym czasie zachwyt ;)
      Na pewno się owa stylówka pojawi :D

      Usuń
  13. Może i są wygodne, może i idealne ale tak bardzo nie podobają mi się że gdy na nie patrzę to szlak mnie trafia ! kojarzą mi się z moją babcią która ciągla takie nosi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;) Niestety choć ja oszalałam na ich punkcie to muszę się zgodzić z Twoim porównaniem do babcinych klapciaków :D
      Ja swoje już otrzymałam i są tak bardzo wygodne, że chyba nigdy mi się nie znudzą!

      Usuń