poniedziałek, 7 lipca 2014

White dress

W miniony weekend moja siostra wyszła za mąż! Były to dwa dni pełne wrażeń i szampańskiej zabawy :) Ślub jak z bajki, a przyjęcie weselne w przepięknej scenerii. Z tej okazji chciałam ujawnić moje kolejne zamiłowanie jakim jest moda. Nie mam konkretnego stylu, ale myślę, że najważniejsze jest czuć się dobrze i pięknie. Uwielbiam siebie w eleganckich, skromnych stylizacjach jak również w luźnych i troszeczkę ekstrawaganckich rzeczach. Uważam, że ubrania potrafią wyrazić swoją osobowość jak również pokazać jaki w danym dniu mamy nastrój.
Chciałabym Wam pokazać swój outfit z drugiego dnia przyjęcia weselnego. Postanowiłam białą sukienkę zestawić z kolorowymi dodatkami. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Zapraszam do komentowania :)
Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale dopiero raczkuję i mam nadzieję, że z czasem zdjęcia będą o wiele ciekawsze.











Dress: TopShop
Shoes: Ryłko
Bag: H&M
Belt: River Island

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz